Doprava a platba

Způsoby dopravy

Doručení v ČR: Pokud u nás nakoupíte zboží v hodnotě nad 1 200 Kč, automaticky se Vám v nákupním batohu objeví možnost – DOPRAVA ZDARMA. Zboží zašleme na Vaši adresu bez účtování dopravného.

Doručení v SR: Dopravu zdarma na Slovensko nabízíme při nákupu nad 1 800 Kč. Zboží zašleme na Vaši adresu bez účtování dopravného.

Doručení na adresu v ČR

Způsob dopravy Dopravné a balné
Zdarma (nad 1 200 Kč) 0 Kč
Česká pošta – balík do ruky 94 Kč
Balíkovna 67 Kč
DPD 96 Kč

Doručení na adresu v SR

Způsob dopravy Dopravné a balné
Zdarma (nad 1 800Kč) 0 Kč
Kurýr – GLS 149 Kč
Slovenská pošta 149 Kč

Příplatek za dobírku je 36 Kč
Česká pošta – balík do ruky: Doručení na Vaši adresu do druhého dne (objednávky přijaté do 14:00)

Balíkovna: Doručení do druhého dne do výdejního místa Balíkovna (seznam ZDE)  (objednávky přijaté do 14:00)

DPD: Doručení na Vaši adresu do druhého až třetího dne (objednávky přijaté do 11:00)

Slovensko kurýr: Zde bohužel není přesně garantována doba doručení. Lze předpokládat doručení do druhého až třetího dne.


Objednáváte-li na poslední chvíli a potřebujete zboží nutně doručit třeba před velkou plánovanou akcí nebo víkendem, napište nám to prosím do poznámek v objednávce. Uděláme maximum, aby Vás objednávka do té doby zastihla. Případně zvolíme expresní zásilkovou službu. 🙂


Způsoby platby

Na dobírku – Objednávku zaplatíte v hotovosti u doručovatele, případně na přepážce/v depu. Pokud máme zboží skladem, odesíláme ihned.

Platba předem – Objednávku zaplatíte převodem na náš účet u Fio Banky. Po odeslání objednávky se Vám zobrazí instrukce k platbě, ty Vám pro jistotu ještě přijdou i do mailu. Jakmile peníze dorazí na náš účet, zásilku odesíláme. Výhodu mají vlastníci účtu u Fio Banky, protože převody v rámci banky trvají pár sekund.
Naše bankovní spojení: 2301153472/2010

Výměna či vrácení zboží

Výměna či vrácení zboží

Pokud Vám nesedí velikost, nevyhovuje typ či barva zboží, které jste si od nás zakoupili, nabízíme Vám možnost výměny. V tomto případě nás prosím kontaktuje na telefonním čísle +420 603 719 545 nebo na adrese info@travelight.cz a zboží Vám bude po vzájemné domluvě vyměněno.

Pokud si nejste jisti, zda vám zvolená velikost bude sedět, prosím zacházejte s produktem opatrně a neztrhávejte originální visačky. Zboží musí být vráceno neporušené, tak, jak bylo od nás převzato a musí být schopné dalšího prodeje. Každý případ se snažíme vyřizovat k plné spokojenosti zákazníků.

Zákony České republiky umožňují vrácení zboží zakoupeného přes internetový obchod do 14 dnů od převzetí zboží (odstoupení od kupní smlouvy uzavřené přes internet). V případě vrácení zboží nás prosím informujte na mail info@travelight.cz nebo na +420 603 719 545. Vytiskněte si a vyplňte tento formulář a spolu se zbožím jej zašlete na adresu provozovny uvedenou v kontaktech.

Reklamační řád

Reklamační řád

V případě, že jste od nás obdrželi zboží, které není v pořádku – je vadné, poškozené či nefunkční, ozvěte se nám co nejdříve na info@travelight.cz nebo na číslo +420 603 719 545. Také Vás prosíme o vytisknutí a vyplnění reklamačního formuláře, který naleznete ZDE. Spolu se zbožím jej odešlete na adresu naší provozovny, předem nás, prosím, informujte.

Adresa provozovny:
Travelight s.r.o.
Oldřichovice 923
739 61 Třinec

  • Kupující je povinen se seznámit s reklamačním řádem a obchodními podmínkami před uzavřením smlouvy a bere na vědomí, že uzavřením smlouvy souhlasí s těmito podmínkami
  • Reklamační řád je nedílnou součástí obchodních podmínek
  • Práva kupujícího vyplývající ze zákona nejsou reklamačním řádem dotčena

1. ZÁRUČNÍ PODMÍNKY

  1. Je nutné, aby po celou dobu užívání zákazník věnoval dostatečnou pozornost základním pravidlům užívání tohoto zboží. Taky je nutné zvážit všechny faktory nepříznivě ovlivňující plnou funkčnost a životnost výrobku, jako: nadměrnou intenzitu užívání výrobku či užívání výrobku k nevhodnému účelu. Nevhodně zvolený typ, nesprávná velikost, šířka, tvar, nemůže být důvodem k pozdější reklamaci. Vada, která vznikla neodbornou manipulací nebo neodborným uvedením do provozu nemůže být důvodem k reklamaci.
  2. Pravidelná údržba je základním předpokladem zachování dobrého stavu a funkčnosti zboží.  Nedostatečná či nesprávná údržba podstatně zkracuje nebo ničí plnou funkčnost a životnost zboží. Dodržujte obalové instrukce či postupy na našem webu.
  3. Záruční dobu nelze zaměňovat s životností zboží, tj. dobou, po kterou při správném používání a správném ošetřování včetně údržby může zboží vzhledem ke svým vlastnostem, danému účelu a rozdílnosti v intenzitě jeho užívání vydržet.
  4. Jste-li podnikatelem, práva z vadného plnění zakládá pouze vada, kterou mělo zboží při přechodu nebezpečí škody na zboží, byť se projeví až později. V případě, že se vada vyskytne v závislosti na porušení některé z našich povinností, náležejí Vám práva z vadného plnění i v takovém případě.

2. PODMÍNKY REKLAMACE

  1. Vyskytne-li se u zakoupeného zboží v záruční době vada, má zákazník právo tuto vadu reklamovat.
  2. Reklamaci lze uplatnit zasláním reklamovaného zboží na adresu naší provozovny. Předem nás prosím kontaktujte.
  3. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady, vady materiálu nebo nekompletnost. Nikoliv na běžné opotřebení. Za vadu nelze považovat změnu stavu výrobku, která vznikla v průběhu záruční doby v důsledku jeho opotřebení, nesprávného užívání nebo zásahu, nedostatečné nebo nevhodné údržby.
  4. Kupující musí oznámit prodávajícímu vady, jakmile tyto zjistí, nejpozději však do 2 let od převzetí zboží pokud není uvedeno jinak.
  5. Kupující je oprávněn požadovat v případě odstranitelné vady nárok na odstranění vady, doplnění toho, co chybí anebo přiměřenou slevu z kupní ceny zboží.
  6. V případě neodstranitelné vady může kupující odstoupit od smlouvy či se domáhat přiměřené slevy z kupní ceny zboží.
  7. Dále nelze uplatňovat nároky z vady zboží, o které věděl před koupí nebo pokud byla z důvodu existence vady poskytnuta sleva z kupní ceny zboží. Prodávající neodpovídá za vadu, která vyplývá z povahy věci. Pokud se jedná o vadu, kterou lze odstranit, nemá kupující právo na odstoupení od smlouvy či výměnu zboží nárok.
  8. Reklamace se považuje za řádně uplatněnou, jestliže je reklamováno zboží kompletní a reklamaci nebrání obecné zásady hygieny. Zákazník je povinen předložit reklamované zboží vyčištěné, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné.

3. LHŮTY PRO UPLATNĚNÍ PRÁV

  1. Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů, kdy lhůta začíná běžet, den následující po převzetí zboží. V případě, že jde o reklamaci nad rámec zákonem stanovených 24 měsíců, je stanovená lhůta pro vyřízení reklamace prodloužena na 60 dnů.
  2. Právo z odpovědnosti za vady musí být uplatněno v záruční době. Reklamaci je nezbytně nutné uplatnit bez zbytečného odkladu, ihned jakmile se vada objevila. Případné prodlení při pokračujícím užívání zboží může zapříčinit prohloubení vady, znehodnocení zboží a může být důvodem odmítnutí reklamace. Záruční doba je jednotlivě uvedena v popisu zboží – další informace. Minimálně však 24 měsíců.
  3. Doba od uplatnění práva z odpovědnosti za vady až do doby, kdy zákazník po skončení opravy byl povinen věc převzít, se do záruční doby nepočítá. Zákazník bude informován o příjmu reklamace nejpozději do tří pracovních dnů od obdržení reklamace.

Reklamační řád se řídí zákonem č. 89/2012 Sb., ve znění pozdějších předpisů (občanský zákoník) a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele ve znění pozdějších předpisů.

Tento reklamační řád je účinný od 1.10.2018. Změny reklamačního řádu jsou vyhrazeny.

0