V případě, že jste od nás obdrželi zboží, které není v pořádku – je vadné, poškozené či nefunkční, ozvěte se nám co nejdříve na info@travelight.cz nebo na číslo +420 792 372 934. Také Vás prosíme o vytisknutí a vyplnění reklamačního formuláře, který naleznete ZDE. Reklamační formulář spolu se zbožím a kopií daňového dokladu (faktury) odešlete na adresu naší provozovny.
Adresa provozovny:
Travelight s.r.o.
Míru 31
739 61 Třinec
+420 792 372 934
info@travelight.cz
- Kupující je povinen se seznámit s reklamačním řádem a obchodními podmínkami před uzavřením smlouvy a bere na vědomí, že uzavřením smlouvy souhlasí s těmito podmínkami
- Reklamační řád je nedílnou součástí obchodních podmínek
- Práva kupujícího vyplývající ze zákona nejsou reklamačním řádem dotčena
1. Záruční podmínky
- Je nutné, aby po celou dobu užívání zákazník věnoval dostatečnou pozornost základním pravidlům užívání tohoto zboží. Taky je nutné zvážit všechny faktory nepříznivě ovlivňující plnou funkčnost a životnost výrobku, jako: nadměrnou intenzitu užívání výrobku či užívání výrobku k nevhodnému účelu. Nevhodně zvolený typ, nesprávná velikost, šířka, tvar, nemůže být důvodem k pozdější reklamaci. Vada, která vznikla neodbornou manipulací nebo neodborným uvedením do provozu nemůže být důvodem k reklamaci.
- Pravidelná údržba je základním předpokladem zachování dobrého stavu a funkčnosti zboží. Nedostatečná či nesprávná údržba podstatně zkracuje nebo ničí plnou funkčnost a životnost zboží. Dodržujte obalové instrukce či postupy na našem webu.
- Záruční dobu nelze zaměňovat s životností zboží, tj. dobou, po kterou při správném používání a správném ošetřování včetně údržby může zboží vzhledem ke svým vlastnostem, danému účelu a rozdílnosti v intenzitě jeho užívání vydržet.
2. Podmínky reklamace
- Vyskytne-li se u zakoupeného zboží v záruční době vada, má zákazník právo tuto vadu reklamovat.
- Reklamaci lze uplatnit zasláním reklamovaného zboží na adresu naší provozovny. Předem nás prosím kontaktujte.
- Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady, vady materiálu nebo nekompletnost. Nikoliv na běžné opotřebení. Za vadu nelze považovat změnu stavu výrobku, která vznikla v průběhu záruční doby v důsledku jeho opotřebení, nesprávného užívání nebo zásahu, nedostatečné nebo nevhodné údržby.
- Kupující musí oznámit prodávajícímu vady, jakmile tyto zjistí, nejpozději však do 2 let od převzetí zboží pokud není uvedeno jinak.
- Kupující je oprávněn požadovat v případě odstranitelné vady nárok na odstranění vady, doplnění toho, co chybí anebo přiměřenou slevu z kupní ceny zboží.
- V případě neodstranitelné vady může kupující odstoupit od smlouvy či se domáhat přiměřené slevy z kupní ceny zboží.
- Dále nelze uplatňovat nároky z vady zboží, o které věděl před koupí nebo pokud byla z důvodu existence vady poskytnuta sleva z kupní ceny zboží. Prodávající neodpovídá za vadu, která vyplývá z povahy věci. Pokud se jedná o vadu, kterou lze odstranit, nemá kupující právo na odstoupení od smlouvy či výměnu zboží nárok.
- Reklamace se považuje za řádně uplatněnou, jestliže je reklamováno zboží kompletní a reklamaci nebrání obecné zásady hygieny. Zákazník je povinen předložit reklamované zboží vyčištěné, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné.
3. Lhůty pro uplatnění práv
- Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů, kdy lhůta začíná běžet, den následující po převzetí zboží. V případě, že jde o reklamaci nad rámec zákonem stanovených 24 měsíců, je stanovená lhůta pro vyřízení reklamace prodloužena na 60 dnů.
- Právo z odpovědnosti za vady musí být uplatněno v záruční době. Reklamaci je nezbytně nutné uplatnit bez zbytečného odkladu, ihned jakmile se vada objevila. Případné prodlení při pokračujícím užívání zboží může zapříčinit prohloubení vady, znehodnocení zboží a může být důvodem odmítnutí reklamace. Pokud není uvedeno jinak, je záruční doba 24 měsíců.
- Doba od uplatnění práva z odpovědnosti za vady až do doby, kdy zákazník po skončení opravy byl povinen věc převzít, se do záruční doby nepočítá. Zákazník bude informován o příjmu reklamace nejpozději do tří pracovních dnů od obdržení reklamace.
Reklamační řád se řídí zákonem č. 89/2012 Sb., ve znění pozdějších předpisů (občanský zákoník) a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele ve znění pozdějších předpisů.
Tento reklamační řád je účinný od 16.2.2018. Změny reklamačního řádu jsou vyhrazeny.